Országos Szakmai Konferencia

Siófok, 2025. november 10-11.

Szeretettel köszöntjük kedves vendégeinket a Magyar Pénzügyi-Gazdasági Ellenőrök Egyesületének Országos Konferenciáján!

Az alábbiakban a legfontosabb tudnivalókat olvashatják rendezvényünk résztvevői.

A konferencia helyszíne

Hotel AZÚR**** és Hotel Azúr Prémium*****

Konferenciaterem: Hotel AZÚR **** Toscana I-II. konferenciaterem (földszint)
Cím: 8600 Siófok, Erkel Ferenc u. 2/c
Honlap: www.hotelazur.hu
Telefon: (+36) 84 501 400
Földrajzi koordináták: É 46° 54’ , K 18° 02’ Javasolt megközelítés Budapest felől:

Az M7-es autópályán haladva, kihajtás a 105. számú kijáratnál a 65. sz. út felé Szekszárd/Siófok-Centrum irányába. A körforgalmat a 2. kijáraton Vak Bottyán u./ 65 út irányába hagyja el. Haladjon tovább a Vilma u. felé, majd tovább a 3. kijáraton a Vitorlás u. felé. Forduljon balra az Erkel Ferenc utcára, a cél jobb oldalon található.

Parkolás

Vendégeink számára a szálloda parkolója díjmentesen áll rendelkezésre. A Hotel Azúr területén mintegy 170 parkolóhely található, melyek között buszok számára is biztosított a parkolási lehetőség.

A Hotel Azúr Prémium szárnyhoz további 48 parkolóhely tartozik, amelyeket a Prémium szárnyban elhelyezésre kerülő vendégeink számára tartunk fenn. A Prémium szárny saját parkolója és recepciója az Erkel Ferenc utcán egyenesen tovább haladva, a 2. kapubejáraton keresztül közelíthető meg.

Konferencia időpontja, regisztráció menete

Kezdés időpontja:

  • 2025. november 10. (hétfő) 10 óra 30 perc
  • 2025. november 11. (kedd) 10 óra 00 perc

Regisztrálni lehet:

  • 2025. november 10-én: 09.30 és 10.30 között
  • 2025. november 11-én: 08.00 és 10.00 között

A regisztráció szervezetenként – NAV, KEHI, ÁSZ, KINCSTÁR, MNB, GVH – külön regisztrációs asztaloknál történik, a Hotel Azúr szálloda földszinti előterében, a főbejárat mellett. Kérjük, az MPGE megyei szervezetek által delegált résztvevőket, hogy a foglalkoztató szervezetük asztalánál regisztráljanak.

Bejelentkezés:

Szeretnénk vendégeinket tájékoztatni, hogy a szállodai szobák – alapszabály szerint – november 10-én 14 órától foglalhatók el, azonban a szálloda lehetőséget biztosít arra, hogy azokba az üres szobákba, ahol a takarítás már előző nap megtörtént, a regisztrációval egyidőben be lehessen költözni (erről a regisztrációkor az érintettek információt kapnak).

A szabad szobák a regisztrációt követően, míg a felszabaduló szobák napközben kerülnek folyamatosan átadásra.

A szakmai program kezdési időpontjának betartása érdekében a szálloda földszintjén, a recepció mellett található csomagszoba igénybevételét javasoljuk.

A regisztráció menete

A regisztráció szervezetenként történik, kérjük, fáradjon a megfelelő asztalhoz! Érkezéskor átadásra kerül a programfüzet és a nyakba akasztható névkitűző, melyet a konferencia ideje alatt kérünk viselni, hiszen a résztvevők ezáltal válnak jogosulttá a rendezvény helyszínén való tartózkodásra és az étkezések igénybevételére. A szobakártyák átvétele a szálloda recepciós pultjánál történik. Kérjük, a bejelentkezéshez ne felejtsék előkészíteni fényképes személyi okmányukat (személyi igazolvány / jogosítvány / útlevél).

További információk
  • A Magyar Könyvvizsgálói Kamara által elismert kredit pontok aláírását, érvényesítését a rendezvény teljes időtartama alatt a Toscana I-II. konferenciaterem hátsó részében kialakított asztalnál biztosítjuk. Kérjük, hogy – a sikeres érvényesítés érdekében – kamarai nyilvántartási számát hozza magával! Két napos részvétel esetén várhatóan 3 kreditpont érvényesíthető, melyről pontos információt a regisztráció alkalmával kapnak az érdeklődők.
  • A konferencia titkárság a szálloda földszintjén, a RIVA teremben került kialakításra.
  • A rendezvény időtartama alatt ruhatár a recepció melletti csomagszobában található.
Kijelentkezés

A szállodai szobát az elutazás napján legkésőbb 10.00 óráig szükséges elhagyni, ezért igény szerint csomagszobát tudunk biztosítani. Az árban nem foglalt szolgáltatások költségét legkésőbb kijelentkezéskor, a szálloda recepcióján kell rendezni. Minden kedves résztvevőnek tartalmas időtöltést és jó szórakozást kívánunk!

2025. november 10. (hétfő)

09.30-10.30Résztvevők érkezése, regisztráció
10.30-10.40dr. Windisch László elnök úr (ÁSZ, MPGE) köszöntője
10.40-10.50dr. Neszményi Zsolt főispán úr köszöntője
10.50-11.10Innovatív módszerek, Virtuális Magyarország
dr. Kincses Áron elnök, Központi Statisztikai Hivatal
11.10-11.30Hogyan válik stratégiai erőforrássá a nemzeti adatvagyon?
dr. Kruchina Vince ügyvezető igazgató, Nemzeti Adatvagyon Ügynökség
11.30-11.50Verseny és társadalmi haszon – Mit mutatnak az adatok a magyar gazdaság versenyhelyzetéről és milyen hatásai vannak a versenypolitikai beavatkozásoknak?
Rigó Csaba Balázs elnök, Gazdasági Versenyhivatal
11.50-12.10Kriptopiaci szabályozás és tapasztalatok
Greinstetter Balázs igazgató, Magyar Nemzeti Bank
12.10-14.00Ebéd
14.00-14.20Az Állami Számvevőszék önkormányzati monitoring tevékenysége
dr. Baffia Gergely igazgató, Állami Számvevőszék
14.20-14.40Adategyeztetési eljárás – amikor a jó adatminőség felé fúj a szél
Mizsányi Attila főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
14.40-15.00Az ügyfélérték, mint új ellenőrzési szempont vizsgálatának egyes módszertani kihívásai a biztosításfelügyelésben
Vizi Tamás osztályvezető, Magyar Nemzeti Bank
15.00-15.20A közbeszerzések ellenőrzésének tanulságai: amikor a részletek döntenek
dr. Rumi-Soós Judit osztályvezető, Kormányzati Ellenőrzési Hivatal
15.20-15:50Kávészünet
15.50-16.10A generatív AI megoldásokkal kapcsolatos adószakmai lehetőségek
Czöndör Szabolcs főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
16.10-16.30Adatvagyon-gazdálkodás a Magyar Államkincstárban
Mester Dániel főosztályvezető, Magyar Államkincstár
16.30-16.50Az állami tulajdonú gazdasági társaságok gazdálkodásának ellenőrzése az Állami Számvevőszéknél
Szommer Virgil igazgatósági tanácsadó, Állami Számvevőszék
16.50-17.00Moderátor zárja a napot

2025. november 11. (kedd)

10.00-11.30Kerekasztal- beszélgetés
moderál: dr. Gajdos Márton, elnökségi tag, Belső Ellenőrök Magyarországi Közhasznú Szervezete
vezérigazgató, ABT Risk Advisory Zrt.

Demkó-Szekeres Zsolt elnök, Magyar Államkincstár
dr. Gaál Szabolcs Barna elnök, Kormányzati Ellenőrzési Hivatal
Rigó Csaba Balázs elnök, Gazdasági Versenyhivatal
dr. Sipos-Tompa Levente alelnök, Magyar Nemzeti Bank
Tamásné Czinege Csilla elnökhelyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
dr. Windisch László elnök, Állami Számvevőszék
11.30-11.50Kávészünet
11.50-12.10Digitalizáció az ellenőrzési eljárásokban (HEDI, Távmeghallgatás)
Horváth Tibor főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
12.10-12.30Ágazatok versenyhelyzetének elemzése és a verseny ösztönzése – példák a GVH elmúlt éves vizsgálataiból
Kónya Márton elemző közgazdász, Gazdasági Versenyhivatal
12.30-12.50Theca – egy dokumentum AI rendszer a Kincstárban
Barankai Norbert szoftverfejlesztő, Magyar Államkincstár
12.50-13.20MPGE Ellenőrzésért Díj Díjátadó
13.20-13.30A konferencia zárása
dr. Gaál Szabolcs Barna elnök, Kormányzati Ellenőrzési Hivatal, főtitkár, MPGE

IGAZGATÓ

Állami Számvevőszék

SENIOR AI FEJLESZTŐ

Magyar Államkincstár

FŐOSZTÁLYVEZETŐ

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

ELNÖK

Magyar Államkincstár

ELNÖK

Kormányzati Ellenőrzési Hivatal

ELNÖKSÉGI TAG

Belső Ellenőrök Magyarországi Közhasznú Szervezete

VEZÉRIGAZGATÓ
ABT Risk Advisory Zrt.

IGAZGATÓ

Magyar Nemzeti Bank

FŐOSZTÁLYVEZETŐ

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

ELNÖK

Központi Statisztikai Hivatal

ELEMZŐ KÖZGAZDÁSZ

Gazdasági Versenyhivatal

ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓ

Nemzeti Adatvagyon Ügynökség

FŐOSZTÁLYVEZETŐ

Magyar Államkincstár

FŐOSZTÁLYVEZETŐ

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

FŐISPÁN

Somogy Vármegyei Kormányhivatal

ELNÖK

Gazdasági Versenyhivatal

OSZTÁLYVEZETŐ

Kormányzati Ellenőrzési Hivatal

ALELNÖK

Magyar Nemzeti Bank

IGAZGATÓSÁGI TANÁCSADÓ

Állami Számvevőszék

ELNÖKHELYETTES

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

OSZTÁLYVEZETŐ

Magyar Nemzeti Bank

ELNÖK

Állami Számvevőszék
Magyar Pénzügyi-Gazdasági Ellenőrök Egyesülete